Release april 2024

Vanaf wordt iedere maand een releasenote gemaakt en deze wordt in de lopende maand bijgewerkt en aangevuld.

  • Er zijn voorbereidingen getroffen om de applicatie in meerdere talen te kunnen aanbieden
  • Bij het aanpassen of toevoegen van een herhaling wordt er ook een notitie gemaakt
  • CSV uploaden voor cursisten geactiveerd in klantenportaal
  • Op schermen waar veel informatie is kun je ook ‘lijst-weergave’ aanzetten ipv tegels, zie hier
  • Status van een cursus wordt ook getoond in instructeurportaal
  • Instructeur kan aangeven dat iemand ongeoorloofd niet aanwezig is/was, zie hier
  • Cursus toevoegen aan je agenda, zie hier
  • Controle op gegevens in instructeursportaal, zie hier
  • In bulk cursisten omhangen naar een ander bedrijf, zie hier
  • Tonen van prijzen in WordPress plugin kan incl en excl BTW optioneel
  • Tonen bedrijfsnaam bij incompany dagdelen in portalen
  • Je kunt tot opgegeven datum (indien rechten) een cursist uitplannen via portaal
  • Klant/cursistportaal: Locatie tonen bij inplannen cursus (inplan wizard)
  • Veld voor roepnaam contactpersoon toegevoegd in bevestiging
  • Cursussjablonen in groepen kunnen hangen
  • In één keer alle (openstaande) opties kunnen verwerken bij een cursus
  • Er wordt nu ook een telefoonnummer getoond bij een locatie
  • Bij één dagdeel wordt ook eindtijd getoond
  • Bij bestanden downloaden voor portalen met één klik op de tegel
  • Bij versturen van communicatie is de optie bestand meesturen standaard ‘uitgevinkt’
  • De logging van Wisteria is nu 2 maanden ipv enkele dagen
  • Handtekening scherm in instructeurportaal verbeterd indien in ‘darkmodus’
  • Facturatie voor gesloten cursussen, zie hier
  • Aanvragen voor een cursus vanuit de cursus goedkeuren, zie hier
  • Certificaten E-Learning: gebruik gevolgd datum
  • Er was een probleem tussen Wisteria en WeFact, opgelost
  • Voorkomen dat we herhaalmails sturen naar inactieve cursisten
  • Kopieren van dagdelen werkte niet
  • Bulk generatie van documenten werkte niet altijd goed
  • Rapportage: ‘Rapportage van alle cursisten (incl gevolgde cursussen) in een periode.’ verbeterd
  • Soms kreeg je een error bij invullen herhaaldatum
  • Bij mailen naar groep verschenen onterecht cursisten als contactpersoon terwijl ze dat niet zijn
  • Management info – Dashbord – geen omzet zichtbaar
  • Get courselist hield geen rekening met de tijden van de dagdelen in WordPress plugin

Benieuwd of Planaday bij jouw organisatie past?

Plan eenvoudig je cursussen in met locaties, materialen, automatiseringen & taken middels een wizard.

Neem contact op

Deel dit artikel!